torstai 24. syyskuuta 2015



Lippu  " laskettu "


Kesäkausi ja yöpymiset ovat nyt ohi.
Lippu todellakin otettiin pois
ja keväällä taas
kun alan asumisen
lippu pääsee liehumaan nurkalleni.
Niin se pitää olla.
On odotusta.


Syksyn tulo antaa tekemistä,
se on hyvä.
Jaksaako kaikkea, se on itsestä kiinni.
Minä en ihan jaksa
vaikka olenkin sinnittelijä.
Jätän omenapuun alle rehoittuneet Saipot seuraavaan päivään-
en uskoisi voivani
mutta voin
voimani lopahtivat.
JA KATSO
siinä ne oilvat tänään odottamassa minua!

Kasvit ovat myös sinnittelijöitä.
seitsemän  kesää sitten istutin
ja ne ovat vallanneet ison oman alueensa
kysymättä, kourasematta
 minulta mitään ;
 "saisikohan tähän vähän laajennusta"
Ja Kanadan vuokko, se kaunis, iso kesän kukkija,
on luullut voivansa levittäytyä metrimetriltä
pikkiriikkistä nurmikkoani valloittamaan.
Nyt siihen tulikin toppi.
No, rajataan, rajataan,
ollaan iisisti yhdessä............
" Sopu sijaa antaa "
Sopu on tärkeää, siitä ehkä joskus myöhemminkin.

Mutta se lippu,
  se on tärkeä minulle.
(Se voisi olla myöskin puna - musta)

Olen suomalainen,
olen karjalainen,
olen vapaa









Ei kommentteja: